sobota, 8 września 2012


Zadania dla uczestników w roku szkolnym 2012/2013.

1.            WRZESIEŃ:        
- Stworzenie  szkolnego zespołu comeniusa; opracowanie kalendarza działań; zaprojektowanie strony internetowej projektu; stworzenie grup mailowych – wymiana adresów mailowych wśród uczniów  i nauczycieli;
- Każdy partner zakłada szkolny kącik Comeniusa, gdzie zaprezentowane będą kraje partnerskie,    a także wszelkie informacje i prace związane z projektem.

2.            PAŹDZIERNIK:
- Stworzenie logo projektu.
- Przeprowadzenie (z wykorzystaniem strony internetowej projektu) wśród uczniów konkursu na hymn projektu.
- Zaprezentowanie projektu społecznościom lokalnym poprzez mass media; zapoznanie z projektem rodziców.

3.            LISTOPAD:
- Wizyta w Turcji. Sprawdzenie kalendarza prac partnerów i wzajemne poznanie się partnerskich grup projektu. Przedyskutowanie zagadnień związanych z realizacją projektu; Przedstawienie się partnerów (szkół i krajów) poprzez prezentacje multimedialne, video itp.

4.            GRUDZIEŃ:
- Przeprowadzenie ankiety na temat owoców wśród społeczności szkolnej;
- Przedstawienie danych na temat zwyczaju jedzenia owoców.  Uczniowie przygotowują i przeprowadzają wywiad, sporządzają wykresy, diagramy, schematy na temat wyników.
 -Zapoczątkowanie pisania „pamiętnika projektu” i publikacja na stronie internetowej.
5. STYCZEŃ:
- Opracowanie broszur i plakatów na temat otyłości. Tworzenie historyjek komiksowych z owocami w roli głównej. Pisanie haseł na temat owoców i otyłości  na transparenty.
6. LUTY:
- „Owocowy anioł kontra potwór z fast food’u” – napisanie krótkiego scenariusza, przygotowanie kostiumów i scenografii. Próby.
7. MARZEC:
- Wizyta w Grecji. Prezentacja wszystkich materiałów. Wymiana pomysłów nt. zbliżającego się przedstawienia. Spotkanie z dietetykiem (w szkole).
8. KWIECIEŃ:
- Ostatnie próby. Uczniowie przebrani za owoce wystawiają przedstawienie. Zaproszenie lokalnej społeczności, rozdanie ulotek o otyłości. Nagranie i przygotowanie CD z przedstawieniem.
9. MAJ:
- Dokonanie ewaluacji za rok szkolny z wykorzystaniem ankiet.
10. CZERWIEC: 
- Wizyta w Bułgarii. Wyjazd do pobliskiego sadu/ogrodu. Wywiad z rolnikami. Zdjęcia – opracowanie albumu. Omówienie przedstawienia i działań z pierwszego roku. Napisanie  listy zaleceń na następny rok.
11. LIPIEC/SIERPIEŃ:
- Prezentacja rezultatów lokalnej społeczności, władzom oświatowym i in.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz