1. WRZESIEŃ:
- Stworzenie
szkolnego zespołu comeniusa; opracowanie kalendarza działań;
zaprojektowanie strony internetowej projektu; stworzenie grup mailowych –
wymiana adresów mailowych wśród uczniów
i nauczycieli;
- Każdy partner zakłada szkolny kącik Comeniusa, gdzie
zaprezentowane będą kraje partnerskie,
a także wszelkie informacje i prace związane z projektem.
2. PAŹDZIERNIK:
- Stworzenie logo projektu.
- Przeprowadzenie (z wykorzystaniem strony internetowej
projektu) wśród uczniów konkursu na hymn projektu.
- Zaprezentowanie projektu społecznościom lokalnym poprzez
mass media; zapoznanie z projektem rodziców.
3. LISTOPAD:
- Wizyta w Turcji. Sprawdzenie kalendarza prac partnerów i
wzajemne poznanie się partnerskich grup projektu. Przedyskutowanie zagadnień
związanych z realizacją projektu; Przedstawienie się partnerów (szkół i krajów)
poprzez prezentacje multimedialne, video itp.
4. GRUDZIEŃ:
- Przeprowadzenie ankiety na temat owoców wśród społeczności
szkolnej;
- Przedstawienie danych na temat zwyczaju jedzenia
owoców. Uczniowie przygotowują i
przeprowadzają wywiad, sporządzają wykresy, diagramy, schematy na temat
wyników.
-Zapoczątkowanie
pisania „pamiętnika projektu” i publikacja na stronie internetowej.
5. STYCZEŃ:
- Opracowanie broszur i plakatów na temat otyłości.
Tworzenie historyjek komiksowych z owocami w roli głównej. Pisanie haseł na
temat owoców i otyłości na transparenty.
6. LUTY:
- „Owocowy anioł kontra potwór z fast food’u” – napisanie
krótkiego scenariusza, przygotowanie kostiumów i scenografii. Próby.
7. MARZEC:
- Wizyta w Grecji. Prezentacja wszystkich materiałów.
Wymiana pomysłów nt. zbliżającego się przedstawienia. Spotkanie z dietetykiem
(w szkole).
8. KWIECIEŃ:
- Ostatnie próby. Uczniowie przebrani za owoce wystawiają
przedstawienie. Zaproszenie lokalnej społeczności, rozdanie ulotek o otyłości.
Nagranie i przygotowanie CD z przedstawieniem.
9. MAJ:
- Dokonanie ewaluacji za rok szkolny z wykorzystaniem
ankiet.
10. CZERWIEC:
- Wizyta w Bułgarii. Wyjazd do pobliskiego sadu/ogrodu.
Wywiad z rolnikami. Zdjęcia – opracowanie albumu. Omówienie przedstawienia i
działań z pierwszego roku. Napisanie
listy zaleceń na następny rok.
11. LIPIEC/SIERPIEŃ:
- Prezentacja rezultatów lokalnej społeczności, władzom
oświatowym i in.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz